Wednesday, September 15, 2010

dua tiga perenggan coretan....

assalamuailaikum..sedikit coretAN dan perkongsian setelah berakhirnya RAMADHAN KAREEM dan menjelang beredar perginya Syawal..




cuti 2 minggu rasanya hampir berlalu pergi..masa yang ada alhamdulillah dapat diluangkan untuk berkunjung-kunjungan dengan sahabat handai dan keluarga (walau x ramai pon) di samping cuba menyelesaikan tugasan yang masih berbaki.memang diakui cabaran tetap ada tapi kesempatan yang masih ada sebelum pulang ke KL dapat dimanfaatkan.







gambar ini ketika beberapa orang sahabat SBPIKP datang beraya ..syukron kepada sahabat yang sudi datang beraya..
(aqmar,khod,wan nabilah,aliyah,arliza, mat tau, lokman dan harifadilah)



















gambar nie pula ketika tangkap gambar beramai2 ketika berkunjung ke rumah terbuka Madam Faridah dan juga Aliyyah.





kaklong n abang pon alhamdulillah dah selamat sampai di KL.semoga terus bekerja dengan cemerlang dengan izin ALLAH. Moga ALLAH sentiasa melimpahkan kurniakan petunjuk, taufiq dan hidayah-NYA buat kita 5 adik-beradik. kepada sahabat APIDS , moga kita dapat terus berjuang menuntut ilmu di PASUM yang mencabar(",) harap dapat bantu ana juga yer sahabat.doakan tok ana sembuh dan sihat juga,,amin~

tangan ini rasa banyak lagi nak menulis tapi masa dah suntuk, ada 'tugasan diri' nak dibuat pula..mg diri ini dipermudahkan..



mudah-mudahan walaupun bulan Ramadhan telah berlalu, tapi moga sentiasa menjadikan hari-hari yang berlalu sebagai madrasah tarbiah kita.Mudah-mudahan kita tidak kalah kepada hasutan nafsu dan syaitan..amin ya robbal'alamin..






No comments:

Post a Comment

pesAnan BerSama..

Surah al-Ahzab, ayat 21

Maksudnya: Sesungguhnya telah ada pada diri Rasulullah itu suri teladan yang baik bagimu.