Thursday, March 10, 2011

sTatUs BloG : KtaBahaN+KeTahAnaN=ReSipi KeJAyaAn


assalam..

alhamdulillah atas kesempatan dan nikmat yang dianugerahkan buat hamba-Nya...semoga semoga pengalaman manis dan pahit memberi sejuta satu makna buat diri seorang hamba yang cuba mengejar Redha Ilahi..KEKUATAN DARI ALLAH,acap kali diri ini seolah-olah melupakan ayat yang selalu dinukilkan..

ApA PeRkOngSiaN kALi INi???.
  • jaulah KLCC sesama sahabat APIDS
  • turut serta dalam aktiviti dakwah lapangan 
Satu pengalaman yang baru dapat join program ke lapangan masyarakat .turut disertai wani, kauthar dan shafiqah. kami dibahagikan kumpulan dan kemudian mendekati pelbagai golongan masyarakat di sekitar Masji as-Syakirin. A good experience dan berkenalan juga dengan saudari Sary Anderson, seorang wanita Indonesia yang sedang bercuti dengan keluarganya. Dan tidak dilupakan, turun padang di beberapa lokasi homeless dan golongan pinggiran. Kehadiran peserta yang mendekati golongan pinggiran sebenarnya memberi pengalaman yang menarik dan medalami perasaan mereka di Chow Kit.
  • kesibukan persediaan MALAM EMAS PASUM
Peluang menjadi anak buah biro Protokol gave me a thousands of memory dan pengalaman baru. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan sangat bez bekerja dengan sahabat PASUM dan APIDS. Tahniah buat dulang girl, shi, wani dan Hadi khususnya dan JKP dan sahabat PASUM. nIce To Be With All Of u..

PrOGram Icon Di NiLam PuRI


hm..sekarang juga tengah berlangsung program icon kat np.maaf x dapat pergi.nak g juga. dgr kata ada sembelihan.tp ada musyaqqah juga. Moga sahabat NP dapat manfaat dan pengalamn manis sebelum berakhir stadi di Np. Buat afiqah razali, sori deh x dapat g,thanks tnya dan jg buat rois..semoga ukhuwah kita diteruskan di KL ya sahabat..Doakan kami semua utk exam. titipan doa jgn dilupakan.(",)



PePErAnGAN DAlaM DIRi !!

fiNal ExAm Is AroUND Me!!

Segala kesibukan semakin hilang. Tiba masa pula untuk fokus pada pelajaran.Hanya 3 minggu lagi exam.hm..cuak juga. Adik2 PASUM dan x ketinggalan sahabat APIDS telah mengasah peralatan perang(",)..Aku perlu turut berjuang kadang2 semangat ini turun naik..mungkin Allah nak tengok sejauh mana hamba-Nya bertawakal kan.FAiza azamta fatawakkal a'lallah.sob2.

PERJUANGAN PERLU DITERUSKAN!! Doakan kejayaan kita bersama..mg di saat kita menadah tangan, kita tidak lupa untuk mendoakan sahabat2.

Kepada sahabat Apids selamat berjaya dan doakan kami yer.syukron kepada sahabat yang banayk membantu shafiqah,awie,shi,wani ku (",) dan sume2 yang banyk membantu,doakan kami terus kuat berjuang walau banyak kelemahan...moga kalian berjaya di dunia dan akhirat.
amin~

UKHUWWAH FILLAH ABADAN ABADA!!



* maaf klu terlebih panjang atau pendek. Ikut hati, mahu panjang lagi.tapi takut boring pula..(",)..(bak kata zawani)

Akhir kata, salam perjuangan !!
assalam.

No comments:

Post a Comment

pesAnan BerSama..

Surah al-Ahzab, ayat 21

Maksudnya: Sesungguhnya telah ada pada diri Rasulullah itu suri teladan yang baik bagimu.